مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-13سياسي

در کنسرت «خط شکنان» ارکستر سمفونیک تهران چه گذشت؟


همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای قم، ویژه برنامه ای با عنوان سمفونی «خط شکنان» به آهنگسازی بهزاد عبدی و رهبری منوچهر صهبایی با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت برگزار شد.

- همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای قم، ویژه برنامه ای با عنوان سمفونی خط شکنان به آهنگسازی بهزاد عبدی و رهبری منوچهر صهبایی با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبایی در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود که با ترکیبی از نوازندگان تازه وارد و نوازندگان باسابقه تر پیش روی مخاطبان قرار گرفت، همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای قم، طی برنامه ای ویژه که شامگاه روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه در تالار وحدت برگزار شد، سمفونی خط شکنان را به آهنگسازی بهزاد عبدی و همراه با گروه کر به رهبری رازمیک اوحانیان اجرا کرد.

در این کنسرت که با حضور شرکت کنندگان در کنگره بزرگداشت شهدای قم، جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی و با همراهی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت ارشاد و بنیاد رودکی پیش روی مخاطبان گرفت تعدادی از آثار بهزاد عبدی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان لشگر 17 علی بن ابی طالب (ع) قم و ابلاغ پیام و تبیین راه و هدف شهدا پیش روی مخاطبان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنسرت «خط شکنان» ارکستر سمفونیک تهران چه گذشت؟

در کنسرت «خط شکنان» ارکستر سمفونیک تهران چه گذشت؟