مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-20سياسي

جاده برکت در مرز خسروی تا اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد


جاده برکت در مرز خسروی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تا اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: جاده برکت در مرز خسروی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تا اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه نجف بعد از ظهر پنجشنبه از جاده مرزی خسروی معروف به جاده برکت بازدید و وضعیت احداث این طرح را بررسی کردند.

جاده برکت یکی از توافقات استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است که با پیگیری قرارگاه نجف به نمایندگی از قرارگاه امام حسن (ع) در حال ساخت است.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید که معاون عمرانی استانداری و فرماندار قصرشیرین هم حضور داشتند، اظهار کرد: یک کار بسیار مهم و راهبردی که با سرعت و جدیت در خسروی در حال پیگیری است ایجاد یک جاده دسترسی ترانزیتی به موازات مسیر عبور زائران است تا تداخلی بین آمد و رفت کامیون ها و زائران نباشد.

وی گفت: تا آستانه اربعین پیش رو جاده ترانزیتی و تردد زائران در مرز خسروی به طور کامل از هم جدا خواهند شد که این مهم کمک می کند تا مسیر زائران کاملاً آماده پذیرایی عبور زائران پیاده و سواری ها و ماشین های مسافری باشد و در عین حال به موازات یک جاده عریض چهارگانه برای آمد و رفت کامیون ها و تران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده برکت در مرز خسروی تا اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد

جاده برکت در مرز خسروی تا اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد