مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-20سياسي

مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی


مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می شود.

- بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نشستی با حضور رییس و معاون امداد و نجات، مدیرعامل و معاون امداد هلال احمر بوشهر، رییس و معاونین نیروگاه اتمی بوشهر مقرر شد مانوری مشترک برگزار شود.

محمودی رییس سازمان امداد و نجات در این نشست ضمن تاکید بر تاب آوری و خود امدادی افراد متأثر از حوادث گفت: یک مانور جامع و استاندارد باید برگزار شود که همه نکات از کوچک ترین تا بزرگترین در آن رعایت شود.

وی ادامه داد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که مانورها به صورت جدی و تقریباً واقعی باشد و کاملاً افراد درگیر حادثه را لمس کنند و افرادی که مانور را می بینند متوجه می شوند که نباید بی هوا دست به فعالیتی غیر معقول در این نوع حوادث بزنند و این مانور گذشته از توان افزایی و بروز رسانی باعث آموزش همگانی افراد غیر درگیر نیز می شود.

رییس سازمان امداد تصریح کرد: بهترین امداد رسانی در ترکیه انجام و در یک ساعت 104 چادر برپا شد که همه انگشت به دهان بودند و این توان امدادی فقط از هلال احمر بر می آید.

ایزدپناه مدیرعامل هلال احمر بوشهر درباره برگزاری این مانور گفت: اردوگاهی طراحی شده که 250 خانوار و نزدیک به 1000 نفر را به راحتی در خود اسکان می دهد و این اردوگاه چندمنظوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی

مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی