مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-16اقتصادي

ثبت رکورد 3060 ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن اصفهان


فولاد مردان جبهه صنعت در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با 3060 ذوب را چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به ثبت رساندند.

- فولاد مردان جبهه صنعت در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با 3060 ذوب را چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به ثبت رساندند.

  رسول علی نقی پور سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت با اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی نسوز مربوط به 10 سال قبل (بیستم تیرماه سال 92) و به میزان 2996 ذوب و از طریق نسوز خارجی به ثبت رسید که در رکورد جدید این عدد 64 ذوب از رکورد قبلی بالاتر است.

وی افزود: آنچه که این رکورد را متمایز نموده، استمرار 3 رکورد پشت سر هم طی 8 ماه اخیر می باشد که دو رکورد قبلی آن نیز با آجر تولید داخل کشور بوده و رکورد فعلی با عبور از رکورد تعداد ذوب با نسوز خارجی به دست آمده است.

   سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی در پاسخ به این سوال که چه عواملی در ثبت این رکورد تاثیرگذار بودند، چنین گفت: عملکرد عالی پرسنل کارگاه کنورتور در بهبود رژیم دمش ذوب، تعمیرات و نگهداری به موقع از نسوز کنورتور، کیفیت مطلوب آجر و اجرای آجرچینی مناسب کنورتور توسط مدیریت نسوز شرکت از عوامل موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد 3060 ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن اصفهان

ثبت رکورد 3060 ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن اصفهان