مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-21اجتماعي

اعتبارات آلایندگی به آموزش وپرورش استان بوشهر اختصاص یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی عصر جمعه در نشست با مسئولان بخش آبدان اظهار کرد: اختصاص بودجه جداگانه برای دستگاه تعلیم و تربیت از محل اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان ها و مناطق ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای بازسازی یکی از مدارس قدیمی بخش و احداث کلاس جدید در مدرسه امام خمینی (ه) رایزنی و تلاش می کنیم که امیدواریم بتوانیم در این دولت، این مهم را عملیاتی کنیم.

وی افزود: شکاف علمی و گسست تربیتی یکی از آثار دوران کرونا بود که با همت بلند دولت مردمی ایران قوی برای واکسیناسیون عمومی و بازگشایی حضوری مدارس، همه فرهنگیان برای کاهش آثار سو این گسست، در حال تلاش جهادی هستند.

موحدی بیان کرد: در این راستا، طرح جبران و تثبیت یادگیری در سراسر استان با هدف بهبود شرایط علمی دانش دانش آموزان برگزار شد.

تدوین نقشه 5 ساله کنکور وی از تدوین نقشه پنج ساله کنکور استان با هدف ارتقای جایگاه استان برای کسب رتبه تک رقمی خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های رایگان کنکور در سراسر استان همراه با توزیع رایگان کتب کمک درسی با همراهی صنعت نفت، یکی از مهمترین اقدامات برای تحقق اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات آلایندگی به آموزش وپرورش استان بوشهر اختصاص یابد

اعتبارات آلایندگی به آموزش وپرورش استان بوشهر اختصاص یابد