مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:512023-07-19اقتصادي

فراهم شدن زمینه اشتغال 500 نفر با احیای کارخانه ذوب آهن ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی در جلسه عصر گاهی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان  با موضوع نحوه سرمایه گذاری و بررسی نحوه اقاله بدهی های شرکت ذوب آهن ارومیه با حضور مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی و وراث مالک و سرمایه گذاران و کارشناسان رسمی دادگستری برگزار می شد اظهار داشت: جلسات متعددی برای تعیین تکلیف این شرکت انجام شده است که به علت برخی بی مسئولیتی ها منتج به نتیجه مطلوب نشده است.

عتباتی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از دو سال است این موضوع توسط دادگستری استان پیگیری می شود باید بدهی های این شرکت و مالک مرحوم با انجام کار کارشناسی به صورت دقیق تعیین و نسبت به ایداع آنها اقدام شود.

رییس دادگستری استان بیان کرد: هدف اصلی حفظ بقای واحد تولیدی و کمک به راه اندازی مجدد آن و اشتغال برای تعدادی از همشهریان عزیز باشد.

وی افزود: راحترین راه این است که سیستم بانکی اقدامات قانونی خود را برای تعیین تکلیف انجام دهد ولی آنچه که مدنظر است کمک به تولید و حفظ واحد تولیدی است.

عتباتی از همه طرفین حاضر در جلسه خواست با رویکرد مثبت و منطقی نسبت به حل مشکل واحد تولیدی ذوب آهن ارومیه نگاه کنند و همگی برای باز گشایی کارخانه که از سال 1399 معطل افتاده و تعطیل شده است کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه اشتغال 500 نفر با احیای کارخانه ذوب آهن ارومیه

فراهم شدن زمینه اشتغال 500 نفر با احیای کارخانه ذوب آهن ارومیه