مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05پزشكي

استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارائه یافته های پژوهشی به مردم


عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای علوم و فناوری، در نشست معاونین تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به تشریح شاخص های نوین علم سنجی برای ارزیابی پژوهش ها و تاثیر اجتماعی پژوهش ها پرداخت.

- عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای علوم و فناوری، در نشست معاونین تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به تشریح شاخص های نوین علم سنجی برای ارزیابی پژوهش ها و تاثیر اجتماعی پژوهش ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی گزنی در نشست معاونین تحقیقات و فناوری که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال برگزاری است، در مورد شاخص های نوین علم سنجی گفت: این شاخص های نوین بر بستر شبکه جهانی اینترنت شکل گرفته اند و این شاخص ها می توانند به ما در کسب مرجعیت علمی و همکاری های علمی بین المللی کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در این بستر حرکت کنیم، می توانیم سطح رؤیت پذیری یا visibility خود را بالاتر می بریم.

وی درباره سامانه علم سنجی وزارت بهداشت، گفت: این سامانه در کشور پیشتاز است و مجموعه ای از شاخص ها در آن مورد سنجش قرار می گیرد که این شاخص ها قابل تکمیل و بهتر شدن هستند.

وی با بیان اینکه شاخص های فعلی اثرگذاری علمی ما را در جامعه علمی مورد سنجش قرار می دهد، گفت: ولی در سه دهه گذشته در دنیا اثرگذاری های دیگری مانند تاثیر اقتصادی، تاثیر اجتماعی و ارتباط با جامعه و صنعت نیز مورد سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارائه یافته های پژوهشی به مردم

استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارائه یافته های پژوهشی به مردم