مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-30اقتصادي

ساخت کارخانه لوازم خانگی در سنندج


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: احداث کارخانه لوازم خانگی بزرگ در سنندج با جذب سرمایه گذار خارجی ممکن شده و انتظار می رود شاهد رشد و شکوفایی تولید در این حوزە باشیم.

- ایسنا/کردستان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: احداث کارخانه لوازم خانگی بزرگ در سنندج با جذب سرمایه گذار خارجی ممکن شده و انتظار می رود شاهد رشد و شکوفایی تولید در این حوزە باشیم.

بختیار خلیقی امروز (9تیر) در سخنرانی پیش از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع سنندج به مناسبت دهه تولید و تجارت، اظهار کرد: با توجه به نام گذاری سال 1402 به نام سال مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، انتظار می رود در این راستا قدم های بزرگ و موثری برای مردم شریف استان برداریم.

وی عنوان کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت در حوزه اصناف 85 هزار واحد صنفی را در قالب 10 اتاق اصناف و 145 اتحادیه صنفی ساماندهی کرده است؛ اصناف در چهار رسته تولیدی صنفی، خدمات صنفی، توزیعی و خدماتی به شهروندان و مصرف کنندگان ارائه خدمت می کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین جامعه بزرگ اصناف در زمینه تنظیم بازار و نظارت بر آن وظیفه بزرگی را بر دوش دارند.

خلیقی با اشاره به این که در بحث نظارت بر اصناف نباید متکی بر دولت بود، یادآور شد: کنترل و نظارت بر بازار باید با کمک اصناف صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کارخانه لوازم خانگی در سنندج

ساخت کارخانه لوازم خانگی در سنندج