مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-16اقتصادي

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: سرمایه گذاری در شرکت های نوپای پیش فروش خودرو در این شهرستان از 30 تا 40 نفر شروع شده و به بیش از 50 هزار نفر رسیده و در مجموع بین 70 الی 80 هزار میلیارد تومان سرمایه پذیری صورت گرفته است.

- محمد صمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به آغاز فعالیت های شرکت های پیش فروش خودرو در این شهرستان از سال 92 اظهار کرد: این شرکت ها بعد از تاسیس، مجوزی اخذ کردند که می بایست در قالب حق العمل کاری و خرید و فروش نقدی خودرو، فعالیت خود را دنبال می کردند.

یعنی همان کاری که بنگاه های خود را انجام می دهند.

اما رفتار آنها بر خلاف نوع مجوزشان بود.

وی افزود: پیش فروش خودرو را باید شرکت های تولید کننده خودروسازی مانند سایپا و ایران خودرو انجام دهند اما شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان برخلاف قانون عمل کردند و فعالیت آنها به سبک شرکت های تولید کننده خودروسازی بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه اگر خرید و فروش نقدی انجام می شد هیچ منع و مشکلی وجود نداشت، تصریح کرد: مشکل اینجاست که شرکت ها از افراد سرمایه گذار وجوهی اخذ و با وعده اینکه خودرو را به قیمت کارخانه و حتی پایین تر از آن به متقاضیان تحویل می دهند، فعالیت می کردند در حالی که تولید کننده خودرو نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان