مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-09سياسي

بازداشت دادستان یکی از شهرها نشانه عمل به شعارها در عدلیه است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازداشت یک دادستان در یکی از شهرهای مازندران نشان از مسئولیت پذیری قوه قضاییه و پایبندی رییس عدلیه به شعارهای خود در مبارزه با فساد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در رابطه با بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران گفت: با ورود حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای تحولات خوبی در دستگاه قضا صورت گرفته که یک مورد آن مبارزه با فساد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران دستگاه قضا بدون ملاحظه و در نظر گرفتن مسئولیت او به وظیفه ذاتی خود عمل کرده که نشانه ای از پایبندی رییس دستگاه قضا به شعارهای خود در مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه بازداشت یکی از دادستان های شهرهای استان مازندران نشان دهنده مسئولیت پذیری قوه قضاییه است گفت: اطلاع رسانی سریع و بدون ملاحظه نسبت به برخورد درون دستگاهی با افراد خاص حاکی از این است که مسئولان دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل می کنند.

همتی ضمن تقدیر از برخورد درون دستگاهی در قوه قضاییه اظهار کرد: تصویر رسانه ای نیمی از کار است، چرا که در برخی موارد نمی توان به موقع اطلاع رسانی کرد اما علی رغم هجمه ها باید عملکردهای بسیار مثبت قوه قضاییه تبیین شود و مردم بدانند قوه قضاییه فعلی متفاوت تر از گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دادستان یکی از شهرها نشانه عمل به شعارها در عدلیه است

بازداشت دادستان یکی از شهرها نشانه عمل به شعارها در عدلیه است