مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-17سياسي

چاره اندیشی برای مشارکت نوجوانان اصفهانی در هیئات مذهبی ضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: لازم است بزرگان شهر اصفهان برای مشارکت نوجوانان و جوانان در هیئات مذهبی در ایام محرم و صفر پیش رو چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی فوقی عصر دوشنبه در گردهمایی هیئات مذهبی با بیان اینکه دغدغه اول هیئت های مذهبی مباحث تربیتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر هستیم لازم است مسئله نوجوان و جوان جدی گرفته شود؛ واقعاً برنامه ما برای تحول در هیئات مذهبی و حضور نوجوانان چیست؟! وی افزود: بزرگان شهر در این باره چاره اندیشی کنند که چه کسی بناست مشارکت جوانان و نوجوانان را در هیئات مذهبی رقم بزند؟ پرداختن به محتوا و وحدت مورد توجه باشد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید موضوع بانوان را جدی بگیرید، تصریح کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب این است که ما وضعیت بانوان را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه تبلیغ دین منحصر در روحانیت نیست، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که تبلیغ تخصصی، منحصر به روحانیت است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند در این باره نگران هستند ما هم باید نگران باشیم، کار و تلاش کنیم و بگذارید جلسات را مبلغان تراز بالای مکتب و انقلابی اداره کنند و در کنار آن از ظرفیت مداحان اهل بیت نیز به نحو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای مشارکت نوجوانان اصفهانی در هیئات مذهبی ضروری است

چاره اندیشی برای مشارکت نوجوانان اصفهانی در هیئات مذهبی ضروری است