مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-19ورزشي

خراسان شمالی قهرمان مسابقات نوجوانان کشتی آلیش کشور شد


نخستین دوره مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان کلاله استان گلستان برگزار شد و تیم آلیش خراسان شمالی با شایستگی به عنوان قهرمانی رقابت ها دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، نخستین دوره مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان کلاله استان گلستان برگزار شد.

ورزشکار استان های تهران، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی، سمنان، قم و اردبیل در 10 وزن 45، 50، 55، 60، 65، 71، 77، 85، 95 و 95+ کیلوگرم با هم رقابت پرداختند.

طبق این گزارش در پایان این رقابت ها، سینا کوهی در وزن 55 کیلوگرم مدال طلا، علی اصغر برزو در وزن 71 کیلوگرم مدال طلا، مهدی علیپور در وزن 77 کیلوگرم مدال طلا، محسن سعادتی در وزن 85 کیلوگرم مدال طلا،پوریا محمدی در وزن 65 کیلوگرم مدال نقره محمد بقایی و معین عشقی مدال برنز این رقابت ها را کسب نمودند.

تیم آلیش خراسان شمالی با شایستگی به عنوان قهرمانی رقابت ها دست یافت و نفرات برتر این رقابت ها اوایل شهریورماه در هفت وزن به مسابقات آلیش قهرمانی نوجوانان به میزبانی روسیه اعزام می شوند.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی قهرمان مسابقات نوجوانان کشتی آلیش کشور شد

خراسان شمالی قهرمان مسابقات نوجوانان کشتی آلیش کشور شد