مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-17سياسي

معرفی هیأت داوران سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)


دبیر علمی سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اسامی هیأت داوران سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اکبر نصرالهی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره، داوری آثار همچون سنوات قبل در دو مرحله مقدماتی و نهایی صورت می گیرد، گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، 5 برابر رتبه های اول تا سوم در هر بخش توسط هیأت های انتخاب تخصصی انتخاب و جهت داوری نهایی به هیات داوران جشنواره معرفی خواهند شد.

وی با تشریح ملاک های انتخاب و دعوت از داوران جشنواره مثل خبرگی و تخصص ، گفت آقایان دکتر محمدهادی همایون،دکتر فرزاد جهانبین ،محسن برمهانی؛ مجید زین العابدین و مهرداد سیدمهدی از جمله اعضای جدید داوران نهایی این دوره از جشنواره هستند.

نصراللهی در مورد جزییات و اسامی مندرج در فهرست داوران سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: در بخش خبر دکتر فرشاد مهدی پور و دکتر سپهر خلجی، در بخش گزارش دکتر پیام تیرانداز و دکتر عبدالله گنجی، در حوزه مصاحبه، سرمقاله و یادداشت مطبوعاتی، کوروش شجاعی و کیان عبدالهی و در بخش گزارش خبری رادیویی، حسن قربانی باهمکاری مهدی شهاب تالی به داوری می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیأت داوران سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)

معرفی هیأت داوران سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)