مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-17سياسي

طغیانی: «مسئله محوری» مهمترین ویژگی برنامه هفتم است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «مسئله محوری» برنامه هفتم مبتنی بر سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب بی تردید ویژگی برجسته این برنامه است.

- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئله محوری برنامه هفتم مبتنی بر سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب بی تردید ویژگی برجسته این برنامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 26 تیر 1402 در صحن مجلس، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مجلس یازدهم که در سخت ترین شرایط کشور، اوج تحریم ها و همه گیری کرونا کار خود را آغاز کرد ، اظهار کرد: در 3 سال گذشته تلاش های بسیاری در جهت اصلاح زیرساخت های قانونی کشور بکار گرفته و حاصل آن تصویب قوانی فاخری همچون قانون جهش تولید دانش بنیان، اصلاح قانون بانک مرکزی و قانون مالیات بر سوداگری و سفته بازی و قوانینی همچون ساماندهی بازار خودرو و جهش مسکن و غیره است.

این قوانین مورد تایید رهبری قرار گرفته و آثار خود را نیز به زودی در اقتصاد کشور و معیشت مردم نشان خواهد داد.

وی با اشاره به بررسی برنامه هفتم در مجلس یازدهم، گفت: برنامه هفتم برنامه ای است که شاید از آخرین فرصت های جهش اقتصادی کشور باشد که باید در وضعیت نهایت فشار تحریمی دشمن و اوج ورود جمعیت جوان تحصیلکرده به بازار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیانی: «مسئله محوری» مهمترین ویژگی برنامه هفتم است

طغیانی: «مسئله محوری» مهمترین ویژگی برنامه هفتم است