مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-23سياسي

انتقاد از افزایش نامتعارف اجاره بها در شهرهای لرستان


امام جمعه خرم آباد با اشاره به افزایش نامتعارف اجاره بها در شهرهای لرستان، گفت: از مالکین در استان تقاضا می شود اجاره منصفانه را الگو قرار داده و نسبت به مستاجران مهربان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: هر انسانی در زندگی خود بایدها و نبایدهایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انجام واجبات و ترک محرمات گاهی سخت و دشوار است، همچنان که در قرآن کریم از این مسیر به راه پر پیچ و خم یاد شده و عبور از این گردنه را با تقوا و عمل صالح  امکان پذیر دانسته است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت روز دوشنبه پنجم ذی الحجه مبنی بر شهادت امام باقر(ع)، افزود: این امام همام با انجام اقدامی علمی و فرهنگی اصولی، نخبگان بسیاری را تربیت کردند.

شاهرخی به فرارسیدن روز عرفه و عید قربان طی هفته آینده اشاره و تصریح کرد: گردهمایی عظیم حج در روز عید قربان صورت می گیرد و حاجیان به پیروی از حضرت ابراهیم(ع)، دلبستگی های خود را قربانی می کنند.

وی، هرگونه هزینه در راه اهل بیت و برگزاری جشن در روز غدیر را سرمایه گذاری دانست و گفت: از مال و سرمایه برای برپایی جشن غدیر باید استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از افزایش نامتعارف اجاره بها در شهرهای لرستان

انتقاد از افزایش نامتعارف اجاره بها در شهرهای لرستان