مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 01:252023-07-17فرهنگي

اولین بازارچه دائمی صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد


با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین بازارچه دائمی صنایع دستی در یاسوج - مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد - کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین بازارچه دائمی صنایع دستی در یاسوج - مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد - کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم گفت: این بازارچه نقش مهمی در رونق فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی دارد.

وی با تقدیر از همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، مدیرکل بانوان استانداری و معاونت صنایع دستی استان، تصریح کرد: همدلی مسئولان در اجرای طرح های گردشگری و صنایع دستی سبب رونق اقتصادی برای مردم می شود.

شالبافیان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی در مناطق کم برخوردار مانند کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی با تقدیر از حضور معاون زنان و خانواده رییس جمهوری در آیین کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج، تصریح کرد: ان شاءالله با پیگیری های هییت دولت و دستاوردهای دور دوم سفر به زودی شاهد افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بازارچه دائمی صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

اولین بازارچه دائمی صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد