مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-27پزشكي

200 خانوار فاقد پرونده سلامت در آبادان شناسایی شدند


رییس مرکز بهداشت آبادان از شناسایی و ارجاع 200 خانوار فاقد پرونده سلامت به مراکز بهداشتی توسط رابطان سلامت محله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر ربیحاوی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: این اقدام در ادامه برنامه پزشک خانواده و در راستای ارتقای پوشش مراقبت های بهداشتی و ارائه خدمات سلامت به خانوارهایی که هیچ گونه مراقبتی را دریافت نکرده اند، صورت گرفته است.

وی، ارائه خدمات و مراقبت های پیشگیرانه به خانواده های تحت پوشش را از اولویت های مراکز خدمات جامع سلامت دانست و گفت: رابطان سلامت محله افراد باسواد و آگاه و باانگیزه در محله ها هستند که داوطلبانه با خیراندیشی و بدون چشمداشت پاداش مادی و برای بهبود سبک زندگی سالم و معرفی مراقبت های اولیه بهداشتی به همنوعان خود با بخش بهداشت همکاری می کنند.

ربیحاوی با بیان اینکه رابطان سلامت نقش رابط بین نظام بهداشتی و مردم را ایفا می کنند، افزود: این افراد با شناسایی 200 خانوار فاقد پرونده بهداشتی از همسایگان محل سکونت خویش نسبت به آموزش بهداشت و شناسایی افراد نیازمند به مراقبت های بهداشتی (سالمندان، خانم های باردار، میانسالان، غربالگری بیماری واگیر و غیر واگیر) و معرفی آنها به مراکز بهداشتی برای تشکیل پرونده فعالیت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 خانوار فاقد پرونده سلامت در آبادان شناسایی شدند

200 خانوار فاقد پرونده سلامت در آبادان شناسایی شدند