مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-26حوادث

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 100 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات های منسجم و ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و دستگیری 11 قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 100 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات های منسجم و ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و دستگیری 11 قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز دوشنبه، در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر، سراوان، هیرمند، زابل با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر، به سطح استان و مناطقی از عمق کشور مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان و مراقبت لحظه به لحظه ای فعالیت قاچاقچیان محموله های سنگین مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور