مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-05سياسي

پاسخ حجت الاسلام مؤمنی به یک شبهه در مورد ولایت امام علی(ع)


استاد حوزه علمیه قم ضمن اشاره به آیات قرآن کریم عدم معرفی جانشین توسط رسول الله(ص) را خلاف دستور قرآن دانست و گفت: ادعای رهاسازی امت اسلام بامشی و سیره عملی پیامبر اعظم(ص) سازگاری ندارد و منطبق باعقل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به بیانی از وجود مقدس امام هادی(ع)، با تأکید بر این که شیطان با حربه های مختلف انسان را از وادی شُکر دور می سازد، اظهار داشت: بزرگ جلوه دادن نداشته ها و بی مقدار کردن داشته ها از قوی ترین حربه های شیطانی برای دوری انسان از وادی شکر است.

وی با تأکید بر این که هیچ گاه نباید ظاهر زندگی دیگران را با عمق زندگی خود مقایسه نمود، تصریح کرد: یقیناً داشته های انسان بسیار بیشتر از نداشته هاست؛ باید شاکر نعمت باشیم، چراکه شکر نعمت، نعمت انسان را افزایش می دهد.

*آثار نعمت ایمان، عافیت و روحیه قناعت سخنران محفل معارفی حرم مطهر قم ضمن اشاره به روایتی، ایمان، عافیت و روحیه قناعت را بارزترین نعمت الهی نسبت به انسان توصیف نمود و یادآور شد: انسان باید همواره دعا کند تا نعمت هایی که خداوند متعال به انسان اعطا نموده، گرفتار ناسپاسی مان نشوند و در مقابل وسوسه های شیطانی سالم بماند و انسان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حجت الاسلام مؤمنی به یک شبهه در مورد ولایت امام علی(ع)

پاسخ حجت الاسلام مؤمنی به یک شبهه در مورد ولایت امام علی(ع)