مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-03فرهنگي

بیش از 4 هزار اثر صنایع دستی سمنان راهی آستان قدس رضوی می شود


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از خرید بیش از چهار هزار اثر هنرمندان صنایع دستی این استان توسط آستان قدس رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای همکاری مشترک معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان با مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، سفارش خرید بیش از چهار هزار اثر از هنرمندان صنایع دستی این استان توسط آستان قدس رضوی ارائه شد.

وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در کشور در استان سمنان با همکاری کانون های خدمت رضوی این استان انجام شده است، اضافه کرد: آستان قدس رضوی از بیشتر رشته های صنایع دستی استان سمنان خرید انجام داده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: با توجه به اینکه سمنان شهر خلاق سفال و سرامیک ایران است و برخی از تولیدات صنایع دستی در این استان خاص و منحصربه فرد است، این مؤسسه در رشته های سفال و سرامیک، گلیم، چرم ، منبت کاری چوب، قلم زنی، میناکاری و سوزن دوزی استان سمنان ثبت سفارش ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار اثر صنایع دستی سمنان راهی آستان قدس رضوی می شود

بیش از 4 هزار اثر صنایع دستی سمنان راهی آستان قدس رضوی می شود