مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-08ورزشي

مدیران استقلال همه منابع را خرج و بدهی های کلان ایجاد کردند


رییس سازمان خصوصی سازی به برخی سوال مخاطبان درمود وضعیت باشگاه استقلال پاسخ داد و اعلام کرد که فرق استقلال با پرسپولیس این است که مدیران استقلال همه منابع را خرج کردند و بدهی های کلان ایجاد کردند.

- رییس سازمان خصوصی سازی به برخی سوال مخاطبان درمود وضعیت باشگاه استقلال پاسخ داد و اعلام کرد که فرق استقلال با پرسپولیس این است که مدیران استقلال همه منابع را خرج کردند و بدهی های کلان ایجاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قربانزاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پاسخ به سوال مخاطبان خود درمورد باشگاه استقلال اینگونه نوشته است: من همیشه مستند حرف زده ام.

یک سال ونیم است تمام تلاشم برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، موفقیت و انضباط مالی آن ها بوده.

چرا باید مانع بشوم؟ در تاریخ این دو باشگاه چه زمانی مدلی مثل سال 1401 طراحی شده که هر باشگاه بیش از 500 میلیارد تومان منابع به دست آورد؟! اصلا کدام پول از کجا آمده که من مانع بشوم؟ مگر هر کسی هر چیزی برای تبرئه خودش نوشت، شما باید باور کنید؟ آدم های کوچک برای بزرگ شدن، دیگران را تخریب می کنند.

چاره آن است که کار بزرگ را به آدم های کوچک نسپاریم! رفتار سازمان خصوصی سازی با هر دو باشگاه یکسان بود اما دلیل سرنوشت متفاوت دو باشگاه این است که اولا مدیران استقلال همه منابع را خرج کردند و بدهی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استقلال همه منابع را خرج و بدهی های کلان ایجاد کردند

مدیران استقلال همه منابع را خرج و بدهی های کلان ایجاد کردند