مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-18اقتصادي

سقوط از بلندی؛ دلیل اصلی حوادث کار در مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به افزایش 28 درصدی حوادث ناشی از کار در استان گفت: براساس آمارهای موجود در سه ماهه سال جاری سقوط از بلندی با 14 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار طی سه ماهه امسال 37 نفر(همگی مرد) هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشت.

  وی با بیان اینکه  از این موارد 26 نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، گفت: براساس آمارهای موجود در سه ماهه سال جاری سقوط از بلندی با 14 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و جسم سخت با 9، برق گرفتگی  و سایر هر کدام با 7 فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در سه ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 17 مورد در خرداد ماه و کمترین آن با 7 مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده است.

عباسی تصریح کرد: طی این مدت شهرستان های ساری با 6، آمل  با 5 و بابل با 4فوتی بیشترین و شهرستان های  عباس آباد، فریدونکنار و محمودآباد و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط از بلندی؛ دلیل اصلی حوادث کار در مازندران

سقوط از بلندی؛ دلیل اصلی حوادث کار در مازندران