مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-27سياسي

اکرمی: تاکید پیام رهبری بر معناکردن وحدت مسلمانان است


عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به پیام رهبری برای حج امسال، گفت: توجه به تقویت گفت وگو میان مسلمانان و تاکید بر نقش علمای مذاهب اسلامی جهت ارائه الگویی از همکاری و همزیستی با مسلمانان سایر مذاهب و فرقه ها مهمترین محورهای این پیام برای جوامع اسلامی است.

- عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به پیام رهبری برای حج امسال، گفت: توجه به تقویت گفت وگو میان مسلمانان و تاکید بر نقش علمای مذاهب اسلامی جهت ارائه الگویی از همکاری و همزیستی با مسلمانان سایر مذاهب و فرقه ها مهمترین محورهای این پیام برای جوامع اسلامی است.

سیدرضا اکرمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تأثیر پیام رهبری انقلاب برای مراسم حج امسال، اظهار کرد: تاکید این پیام بر معناکردن وحدت مسلمانان و تشریح ابعاد آن برای همه گرایش ها و مذاهب و فرقه های اسلامی است و نشان می دهد هم افزایی علمی و تجربی و ایجاد پیوند اقتصادی میان کشورهای اسلامی با هدف ایستادگی این کشورها در برابر دشمنان هم شکلی از وحدت است که شاید پیش از این کمتر مورد توجه مسئولان این کشورها قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه تأکید بر جلوگیری از تحقق برنامه دشمن در ایجاد تقابل میان فرقه های متنوع اسلامی در این پیام، برای شرایط امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد، یادآور شد: توجه به ارتقای ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرمی: تاکید پیام رهبری بر معناکردن وحدت مسلمانان است

اکرمی: تاکید پیام رهبری بر معناکردن وحدت مسلمانان است