مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:012023-06-27ورزشي

لغو انتخابات هیات تنیس کرمانشاه با چاشنی حاشیه


مجمع انتخابات هیات تنیس استان کرمانشاه به دلیل به حد نصاب رسیدن تعداد اعضاء لغو و به زمان دیگری موکول شد.

  - ایسنا/کرمانشاه مجمع انتخابات هیات تنیس استان کرمانشاه به دلیل به حد نصاب رسیدن تعداد اعضاء لغو و به زمان دیگری موکول شد.

  حدود هشت ماه پیش بود که دوره چهارساله ریاست محمدعلی زرندی بر مسند هیات تنیس استان کرمانشاه به پایان رسید، اما از ماه ها قبل از آن تنش هایی در این هیات آغاز شده بود.

این تنش ها و حواشی بویژه در بین برخی پیشکسوتان با مسئولین سابق هیات طی هشت ماه گذشته کماکان ادامه پیدا کرد، تا جایی که در این مدت مانع از تشکیل مجمع انتخاباتی هیات تنیس کرمانشاه می شد.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، فدراسیون تنیس ساعت 10 صبح امروز(ششم تیر) را به عنوان روز برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کرمانشاه انتخاب کرد، اما با اعلام مسئولین ورزش استان به دلیل تاخیر پرواز رییس فدراسیون زمان مجمع به ساعت 13 ظهر تغییر یافت که این زمان هم دوباره تغییر پیدا کرد و به ساعت 15 عصر موکول شد.

سرانجام ساعت 15 امروز(سه شنبه) درحالی درهای سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان محل برگزاری مجمع به روی اعضای آن باز شد که از همان ابتدا تنش ها و بگومگوهای بین برخی از کاندیداها و رایزنی هایشان با برخی از اعضای مجمع به وضوح دیده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو انتخابات هیات تنیس کرمانشاه با چاشنی حاشیه

لغو انتخابات هیات تنیس کرمانشاه با چاشنی حاشیه