مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-18اقتصادي

تعداد واحدهای خدماتی آموزشی را به یک میلیون و 400 هزار می رسانیم


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: سعی می کنیم که در ماه های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و 400 هزار واحد برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامحسین حسینی نیا ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر کار کشور عرق از مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور مستقر در کرج اظهار کرد: تا به حال 46 هزار واحد خدمات فنی شامل واحدهای خدمات برق خودرو و مکانیکی در آموزش مهارتی جوانان با سازمان آموزش فنی و حرفه ای همکاری کرده اند که سعی در افزایش این تهداد داریم.

وی بیان کرد: سعی می کنیم که در ماه های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و 400 هزار واحد برسانیم.

حسینی نیا گفت: هنرجویان جوانان با حضور در فضای واقعی کار، مهارت های لازم را در این واحدها فرامی گیرند ضمن آنکه مورد حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون بسیاری نوجوانان، جوانان و خانواده ها به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای روی آورده اند، گفت: در زمان حاضر حدود 16 میلیون دانش آموز در کشور داریم که باید این جمعیت را به سمت مهارت آموزشی تشویق کنیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه این سازمان برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت آموزشی تدوین کرده است، گفت: در بخش دانش آموختگان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحدهای خدماتی آموزشی را به یک میلیون و 400 هزار می رسانیم

تعداد واحدهای خدماتی آموزشی را به یک میلیون و 400 هزار می رسانیم