مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-25سياسي

ضرورت اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی در استان تا پایان سال تاثیر بسیار زیادی در کاهش دعاوی و ورودی پرونده ها به دادگستری دارد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی در استان تا پایان سال تاثیر بسیار زیادی در کاهش دعاوی و ورودی پرونده ها به دادگستری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امروز 4 تیر در نشست با رییس و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کردستان اظهار کرد: اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی در استان تا پایان سال تاثیر بسیار زیادی در کاهش دعاوی و ورودی پرونده ها به دادگستری دارد.

وی افزود: اداره ثبت اسناد و املاک از ادارات تاثیرگذار و همراه با حجم کار و ارباب رجوع بالاست که عملکرد مثبت آن همگام با سایر حوزه های تابعه قوه قضاییه می تواند نقش کلیدی در ایجاد اعتماد و رضایتمندی عمومی و همچین امیدآفرینی در جامعه داشته باشد.

رییس کل دادگستری کردستان تصریح کرد: دغدغه پاسخگویی سریع و دقیق توام با تکریم ارباب رجوع باید همواره نصب العین کارکنان دستگاه قضایی باشد.

وی افزود: رضایتمندی ارباب رجوع از ماندگارترین اثرات خدمت در طول دوران کار هر کارمندی است و گره گشایی از کار مردم همواره از تاکیدات انبیاء و اولیای الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری

ضرورت اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری