مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-24سياسي

سقوط از پله برقی علت اکثر شکستگی ها میان زائران ایرانی


در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از 12 خرداد ماه تا دوم تیر، حدود 600 بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب که در مکه مکرمه بسر می برد، از بخش های مختلف بیمارستان جدید مرکزپزشکی حج و زیارت در این شهر بازدید و با پزشکان و بیماران بستری در این مرکز درمانی گفت وگو کرد.

وی و همراهانش در بدو ورود به این بیمارستان مورد استقبال پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت قرار گرفتند.

در این بازدید که سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و چند تن از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و این سازمان سرپرست حجاج ایرانی را همراهی می کردند، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت درخصوص بخش های مختلف این مرکز و تعداد بیماران بستری در آن گزارش داد و درباره انواع خدمات پزشکی و درمانی که در بیمارستان مکه، درمانگاه ها و مطب های فعال در هتل های محل اسکان زائران ایرانی ارائه می شود، توضیحاتی بیان کرد.

سرپرست حجاج ایرانی دربازدید ازبخش های اورژانس، داروخانه، امداد و انتقال، سونوگرافی، آزمایشگاه، بستری و مطب های تخصصصی و دندانپزشکی از نزدیک با کادر درمانی بیمارستان مکه گفت وگو کرد و از تلاش آنان برای آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط از پله برقی علت اکثر شکستگی ها میان زائران ایرانی

سقوط از پله برقی علت اکثر شکستگی ها میان زائران ایرانی