مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-22اجتماعي

60 محله کم برخوردار البرز مجری طرح «شهید عجمیان» هستند


مدیرکل آموزش و پرورش البرز از اجرای بهسازی و شاداب سازی 120 مدرسه در 60 محله کم برخوردار استان با هدف محرومیت زدایی در قالب طرح «شهید عجمیان» خبر داد.

- کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز از اجرای بهسازی و شاداب سازی 120 مدرسه در 60 محله کم برخوردار استان با هدف محرومیت زدایی در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی حجرگشت با بیان اینکه پویش ملی شهید سیدروح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور شکل گرفته است، گفت: اکنون دانش آموزان در راستای عمران و آبادانی مدارس وارد عرصه جهادی شده اند.

دانش آموزان جهادگر در قرارگاهی گردهم آمده اند و با توجه به شرایط فصلی که داریم طرح شهید عجمیان به منظور تعمیر و بهسازی فضای مدارس در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی، سازندگی و فرهنگیان دست به دست هم داده تا این طرح با عظمت انجام شود، تصریح کرد: ارزش کاری که در طرح شهید عجمیان صورت می گیرد، علاوه بر آبادانی احساس تعلق و مشارکت افراد است؛ مسئولیت پذیری و ادای دین به جامعه توسط دانش آموزان در قالب طرح شهید عجمیان آثار بابرکتی را از خود برجای خواهد گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه سرمایه اجتماعی اصل اساسی برای تعالی و توسعه هر جامعه ای است، ادامه داد: باید فعالیت های جهادی دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 محله کم برخوردار البرز مجری طرح «شهید عجمیان» هستند

60 محله کم برخوردار البرز مجری طرح «شهید عجمیان» هستند