مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-18پزشكي

برنامه های مقابله با آسیب های روانی در استان بوشهر تقویت شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برنامه های مقابله با آسیب های روانی در استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر قاسم برجویی فرد صبح سه شنبه در نشست مدیر گروه های سلامت روان شبکه های بهداشت و درمان اظهار داشت: مشکل ما نبود نیروی انسانی نیست بلکه نبود تسلط بر روش های جدید برای مقابله با آسیب روانی است.

وی با بیان اینکه پنهان کردن آسیب های روانی نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه حل آن را پیچیده تر می کند افزود: باید تلاش کنیم که وجود آسیب های روانی را برای مسئولان و جامعه جا بیاندازیم چرا که پذیرشِ صادقانه مشکلات، به دور از جنجال رسانه ای در پیدا کردن راه حل برای آن بسیار مؤثر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: متأسفانه ما بعضاً با استفاده از ابزارهایی قدیمی می خواهیم به جنگ مشکلات جدید برویم.

وی گفت: استفاده از ابزارهای جدید رسانه ای مانند شبکه های اجتماعی با هزینه های بسیار کمتر یکی از امکانات مغفول مانده است.

برجویی فرد تأکید کرد: یکی از شاخص های مهم در حوزه بهداشت در آینده، موضوع سلامت روان است که در این حوزه ما کارهای نکرده بسیاری داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضاً حتی در نشست های اداری نیز عدم رعایت مهارت های ارتباطی در برخورد مشاهده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مقابله با آسیب های روانی در استان بوشهر تقویت شود

برنامه های مقابله با آسیب های روانی در استان بوشهر تقویت شود