مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-09اجتماعي

درآمد پایدار با احداث پنل های خورشیدی برای افراد کم بضاعت


سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با بیان اینکه احداث پنل های خورشیدی برای افراد کم بضاعت درآمد پایدار ایجاد می شود، گفت: احداث پنل های خورشیدی هم به نفع مردم و هم به نفع دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر، اسماعیل نادری در جلسه بررسی روند اجرای طرح احداث پنل های خورشیدی اظهار کرد: سوخت های فسیلی تهدیدی برای محیط زیست است و پیامدهای منفی مستقیم بر جوامع محلی دارد، از این رو می توان با جایگزین کردن انرژی های تجدید پذیر مانند انرژی خورشید از این تهدیدها کم کرد.

وی با اشاره به اینکه احداث پنل های خورشیدی برای رفع محرومیت می تواند مفید باشد، افزود: اجرایی کردن این طرح در روستاهای محروم و برای کشاورزانی که زمین کشاورزی ندارند و در دهک های 1 تا 5 قرار دارند می تواند فرصت مناسبی برای افزایش درآمد آنها باشد.

نادری افزود: به دلیل نیاز به حداقل 70 متر فضای پشت بام برای قرار گرفتن پنل های خورشیدی، پیشنهاد می شود به صورت پایلوت یک یا دو روستا به صورت مزرعه پنل های خورشیدی و دیگری به صورت کف بام اجرایی شود.

این مراسم با حضور عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) استان، نماینده معاونت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و نمایندگان دیگر دستگاه ها از جمله، بسیج سازندگی، بهزیستی، بخشداری مرکزی و بهاران، شرکت توزیع برق و دبیر هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پایدار با احداث پنل های خورشیدی برای افراد کم بضاعت

درآمد پایدار با احداث پنل های خورشیدی برای افراد کم بضاعت