مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 00:522023-07-11فرهنگي

وداع با احمدرضا احمدی و پایان حاشیه های «هفت»


درگذشت احمدرضا احمدی، روشن شدن تکلیف خانه اندیشمندان علوم انسانی، اظهارات وزیر ارشاد درباره عفاف و بازگشت رائفی پور، مصوب شدن طرح حریم تئاتر شهر، - صدور پروانه ساخت شش فیلم جدید، پخش سریال هفت و اکران بی مادر از مردادماه گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری بیستم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه بیستم تیرماه، وضعیت به روال سابق بازگشت پس از اختلاف مسئولان شهرداری و مدیران اظهارات وزیر ارشاد درباره عفاف و بازگشت رائفی پور تئاتر شهر بالاخره نفس کشید! در ادامه، مدیر مجموعه تئاتر شهر با ابراز خرسندی از شروع طرح پاکسازی در فضای بیرونی این مجموعه، خبر داد که طرح حریم تئاتر شهر هم از سوی میراث فرهنگی مصوب شده و به زودی اجرا می شود.

تازه های نمایش انتشار صدور پروانه ساخت 6 فیلم جدید سازمان سینمایی نیز به طور رسمی اعلام کرد که اخیرا به شش فیلمساز پروانه ساخت فیلم سینمایی داده است.

سینما مولن روژ ، پول و پارتی ، لیث ، آن دو ، ساعت 6 صبح و ساعت عاشقی فیلم هایی هستند که پروانه ساخت گرفته اند.

اکران بی مادر و زالاوا ما را در صداوسیما تحویل نمی گیرند گفت وگویی هم با سیروس همتی ـ بازیگر ـ داشتیم که بنا دارد برای تلویزیون سریالی طنز بسازد و به گفته خودش طرحش یک سال است سرگردان صداوسیماست و مدیران تلویزیون اصلا او را نمی شناسند و همه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با احمدرضا احمدی و پایان حاشیه های «هفت»

وداع با احمدرضا احمدی و پایان حاشیه های «هفت»