مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-16اجتماعي

گسترش کانون های زبان در شهرستان های لرستان در دستور کار قرار گیرد


استاندار لرستان با اشاره به اهمیت فراگیری زبان گسترش گفت: کانون های زبان در تمام شهرستان های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اهمیت فراگیری زبان گسترش گفت: کانون های زبان در تمام شهرستان های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

فرهاد زیویار 25 تیرماه در دیدار با مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران که در محل استانداری لرستان برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران تأکید کرد.

وی افزود: استفاده از این ظرفیت ها می تواند در ارائه خدمات مناسب به فرزندان استان، شناسایی و نقاط ضعف و قدرت و بررسی چالش ها موثر باشد.

زیویار با اشاره به لزوم تهیه متن هایی آموزشی که با فرهنگ اسلامی هماهنگی داشته باشند، افزود: هر زبان فرهنگ خاص خود را منتقل می کند؛ بنابراین برای آموزش فرزندانمان ناگزیر هستیم متن های آموزشی فاخر تهیه کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: کانون زبان ایران از گذشته تاکنون جایگاه خوبی داشته است و باتوجه به این که فراگیری زبان از ضروریات است، گسترش کانون های زبان در تمام شهرستان های استان باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش کانون های زبان در شهرستان های لرستان در دستور کار قرار گیرد

گسترش کانون های زبان در شهرستان های لرستان در دستور کار قرار گیرد