مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:202023-06-29اقتصادي

سیمان سفید ازنا در یک قدمی تولید


کارخانه سیمان سفید زاگرس ازنا، شهریور 97 کلنگ زنی شده و با پیگیری هایی مدیریت ارشد لرستان فاز اول آن در هفته دولت به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارخانه سیمان سفید ازنا یکی از پروژه های شاخص غرب کشور است که برای احداث آن توسط مدیریت ارشد لرستان پیگیری های زیادی شده و به گفته مسئولان در هفته دولت فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

تولیدسالانه 220 هزار تن انواع سیمان های سفید در این خصوص بهمن جعفری، رییس سازمان صمت لرستان بیان کرد: عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید ازنا در سال 1397 به منظور تولید انواع سیمان های سفید با ظرفیت 600 تن در روز و سالانه 220 هزارتن در سال آغاز شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص این کارخانه گفت: اولین کارخانه تولید سیمان سفید غرب کشور محسوب می شود و پس از مشهد به لحاظ تکنولوژی و ظرفیت دومین کارخانه تولید سیمان سفید کشور است و مزیت دیگر این کارخانه قرار گرفتن در نزدیکی خط ریلی است.

سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی برای سیمان سفید ازنا جعفری با اشاره به مباحث زیست محیطی کارخانه، اظهار کرد: مباحث زیست محیطی این کارخانه در خود فرآیند انجام می شود و مجهز به سیستم بگ هاوس است و هیچ گونه آلودگی ندارد و جزو صنایع سبز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان سفید ازنا در یک قدمی تولید

سیمان سفید ازنا در یک قدمی تولید