مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22سياسي

احیای استقلال اداری و مالی دانشگاه ها در لایحه برنامه هفتم توسعه


رییس دانشگاه تهران در زمینه تلاش ها برای احیای استقلال مالی و اداری دانشگاه ها، گفت: در برنامه ششم توسعه یک نوع عقب نشینی درباره استقلال دانشگاه ها صورت گرفته بود.

- رییس دانشگاه تهران در زمینه تلاش ها برای احیای استقلال مالی و اداری دانشگاه ها، گفت: در برنامه ششم توسعه یک نوع عقب نشینی درباره استقلال دانشگاه ها صورت گرفته بود.

اکنون در ماده 98 لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، استقلال اداری و مالی دانشگاه ها با زبان دیگری به وضعیت قبل برگشته است و امیدواریم این ماده که گامی برای استقلال دانشگاه است، در مجلس شورای اسلامی تقویت گردد و به تصویب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در دومین نشست شورای دانشگاه تهران در سال 1402 که در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: اصلاح زیرساخت قانونی در زمینه تحقق استقلال اداری و مالی دانشگاه ها، به صورت آنی و یک شبه نمی تواند صورت بگیرد، بلکه باید در یک فرآیند تکاملی انجام شود.

دکتر مقیمی با تاکید بر تمرکززدایی در اداره دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که ستاد دانشگاه باید در زمینه های سیاستگذاری، کنترلی و نظارتی فعال باشد و هر آنچه که قابلیت واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای استقلال اداری و مالی دانشگاه ها در لایحه برنامه هفتم توسعه

احیای استقلال اداری و مالی دانشگاه ها در لایحه برنامه هفتم توسعه