مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-07سياسي

شروط روشن شدن چراغ سایت صنوف آلاینده بیرجند


مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان جنوبی گفت: کار در سایت صنوف آلاینده بیرجند متوقف نشده و اگر دو مصوبه ای که در سفر دوم ریاست جمهوری مصوب شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بندیی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به سایت صنوف آلاینده طی یک هفته آینده خبر داد و اظهارداشت: تأمین زیر ساخت های عمرانی سایت صنوف آلاینده در دستور معاونت عمرانی استانداری قرار گرفت.

وی با بیان این که با توجه به تأکید استاندار جلسات متعددی با معاون عمرانی استانداری برگزار شده که داری مصوباتی است افزود: در همین راستا برای تأمین آب 23 کیلومتر لوله گذاری و چهار کیلومتر خط انتقال انجام شد.

به گفته وی 6 کیلومتر خط انتقال برق انجام شده و 57 ترانس نیاز است که تاکنون 20 عدد آن تأمین شده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان جنوبی گفت: 37 ترانس باقیمانده عدد بالایی را می طلبد که معادل 37 میلیارد است که شرکت برق این اعتبار را در سفر دوم ریاست جمهوری خواهد گنجاند.

بنده یی با اشاره به اجرای پروژه گاز رسانی به سایت صنوف آلاینده ادامه داد: خط انتقال گاز تا بولوار پیامبر اعظم منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط روشن شدن چراغ سایت صنوف آلاینده بیرجند

شروط روشن شدن چراغ سایت صنوف آلاینده بیرجند