مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-09اقتصادي

سرمایه گذاران صوری نباید مانع توسعه اردبیل شوند


با سرمایه گذاران صوری و افرادی که مانع مسیر توسعه استان هستند، برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رمضان پور عصر یکشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اردبیل اظهار کرد: از سال 85 که کلنگ احداث پتروشیمی اردبیل در محور اردبیل به خلخال به زمین زده شده، هنوز اقدامی برای احداث این پروژه انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این پروژه بر اساس آخرین اظهار نظر مسئولان اجرایی به دلیل عدم تمایل سرمایه گذار به اجرای طرح مورد نظر بلاتکلیف به حال خود رها شده که در این باب انتظار می رود مشکلات و موانع برطرف شود.

بازرس کل استان اردبیل گفت: اگر سرمایه گذار تمایلی به احداث این طرح عظیم اقتصادی نداشته باشد باید سرمایه گذار جدید جایگزین او شده و این پروژه را هر چه سریع تر به سرانجام برساند.

رمضان پور افزود: اجازه نخواهیم داد در استان اردبیل عده ای سرمایه گذارنما با ایجاد فضای صوری و استفاده از منابع و امکانات استان در مسیر توسعه اختلال ایجاد کرده یا مانع اهداف مؤثر در این بخش باشند.

وی، بر ضرورت حمایت مجموعه قضایی استان را از سرمایه گذاران واقعی و کننده کار تاکید کرد و یادآور شد: ما از فضای سالم اقتصادی و رقابت های مفید و مؤثر در این حوزه حمایت می کنیم و به هیچ وجه مانعی در مسیر توسعه و پیشرفت استان نمی بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران صوری نباید مانع توسعه اردبیل شوند

سرمایه گذاران صوری نباید مانع توسعه اردبیل شوند