مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-08سياسي

سه طرح مهم جهاد دانشگاهی با حضور معاون اول رییس جمهور بررسی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر روز شنبه در جلسه بررسی 3 طرح مهم جهاد دانشگاهی بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش صنعت تاکید و اظهار داشت: - معاون اول رییس جمهور گفت: جهاد دانشگاهی در حقیقت نماد ارتباط دانشگاه های کشور با بخش صنعت است و می تواند با احصاء و توزیع مسائل کشور در میان دانشگاه ها، نقش موثری در حل مسائل ایفا کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر ظهر روز شنبه در جلسه بررسی 3 طرح مهم جهاد دانشگاهی بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش صنعت تاکید و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی بدلیل داشتن دو ویژگی مهم یعنی وابستگی دولتی و برخورداری از زیست بوم دانشگاهی می تواند حلقه اتصال و نقطه وصل دانشگاه و صنعت باشد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی باید ضمن شناسایی مهمترین مسائل و مشکلات کشور و احصاء ایده ها در دانشگاهها، راهکار های عملیاتی و اجرایی برای حل مسائل را از دانشگاه ها مطالبه کرده و همزمان رفع موانع را در دستگاه های اجرایی دنبال کند.

معاون اول رییس جمهور از آمادگی دولت برای پشتیبانی و حمایت از این نهاد در زمینه تامین منابع، صدور مجوز ها و تسهیل فرایند ها خبر داد و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با ظرفیت های استثنایی که دارد باید فعالیت های خود را گسترده تر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طرح مهم جهاد دانشگاهی با حضور معاون اول رییس جمهور بررسی شد

سه طرح مهم جهاد دانشگاهی با حضور معاون اول رییس جمهور بررسی شد