مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13سياسي

همایش تجلیل از « بانوان موفق و شاخص محجه» در مازندران برگزار شد


همایش تجلیل از بانوان موفق و شاخص محجه مازندران با حضور نماینده ولی فقیه دراستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از بانوان موفق و محجبه استان، با اشاره به روز مباهله، آیه مباهلهدر شأن آل پیغمبر (ص)، اظهار کرد: همه این سوابق درخشان از قرآن، ریشه و پشتوانه حجاب و عفافی هستند که ما امروز برایش مراسم تجلیل برگزار می کنیم.

وی افزود: کسانی که به فرهنگ عریانی و بی بندوباری و رفتارهای شهوانی جنسی بی قانون و نامشروع دعوت می کنند، عقبه ای جز شیاطین و فرهنگ شیطانی که انسان را به گناه و مرزشکنی دعوت می کند، ندارند.

آیت الله محمدی لایینی تاکید کرد: حدود خدا را باید رعایت کرد، نباید به این حریم تجاوز کرده یا حتی به آن نزدیک شویم، امیدواریم خانواده متعالی داشته باشیم که تعالی خانواده در گرو همین فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص)، یادآور شد: روزگاری خواهد آمد که نگه داشتن دین مثل نگه داشتن آتش در کف دست خواهد شد و متأسفانه امروز هر کسی به حوزه دین می رسد برای خودش فتوا می دهد مثلاً اینکه رنگ چادر افسردگی به بار می آورد و موارد دیگر، در حالی که باید دلیل علمی و سند آن را بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از « بانوان موفق و شاخص محجه» در مازندران برگزار شد

همایش تجلیل از « بانوان موفق و شاخص محجه» در مازندران برگزار شد