مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-05اقتصادي

افتتاح 5 میدان میوه و تره بار در سطح مناطق تهران در آینده نزدیک


مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل و افتتاح 5 پروژه میادین میوه و تره بار در سطح مناطق مختلف تهران در آینده نزدیک خبر داد.

- مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل و افتتاح 5 پروژه میادین میوه و تره بار در سطح مناطق مختلف تهران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به همراه ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، معاونین و جمعی از مدیران اجرایی دو سازمان از پروژه های در حال ساخت میادین میوه و تره بار کاظمی، لویزان، قیطریه و شقایق بازدید کردند.

حق بین در حاشیه این بازدید پس از اخذ گزارش های مربوط به روند اجرا و پیشرفت پروژه ها، در خصوص ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این بازارها گفت: بر اساس مأموریت های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه زیر ساخت های عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره بار در قالب صورتجلسه همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به این سازمان محول شده؛ در این راستا میادین کاظمی، هروی و لویزان در منطقه 4، قیطریه در منطقه یک و شقایق در منطقه17، با عنایت به تأکید شهردار تهران در خصوص تکمیل و راه اندازی هرچه سریع تر این میادین ، با تلاش و اهتمام ویژه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 میدان میوه و تره بار در سطح مناطق تهران در آینده نزدیک

افتتاح 5 میدان میوه و تره بار در سطح مناطق تهران در آینده نزدیک