مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-02سياسي

دیدار رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با فرماندهان جدید سپاه در استان


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندانهای استان در دیدارهای جداگانه با سردار پورجمشیدیان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سردار خلیل زاده فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز  با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندانهای استان در دیدارهای جداگانه با سردار پورجمشیدیان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سردار خلیل زاده فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.

عتباتی در این دیدارها بیان داشت: دستگاه قضایی استان در کنار حافظان امنیت برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز استان است.

رییس کل دادگستری استان گزارش مختصری از عملکرد دادگستری استان خصوصاً اقدامات قاطع و موثر در کنترل اغتشاشات سال گذشته و برقراری امنیت ارائه و در مورد مبارزه با مفاسد نیز گفت: در مورد پرونده های فساد و کلان اقدامات ارزشمندی با کمک نیروهای عمل کننده صورت پذیرفته است که بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: مسیر یکی است و همه سربازان ولایت هستیم و هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان و افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با فرماندهان جدید سپاه در استان

دیدار رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با فرماندهان جدید سپاه در استان