مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-17سياسي

هیئات مذهبی باید تبدیل به کانون تبلیغ و تبیین شوند


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هیات مذهبی را کانون تبلیغ و تبیین دانست و گفت: جمع نخبگان هیاتی با عنایت به مسائل روز محتوای ارائه شده به مخاطبان در ایام محرم را مشخص کنند.

- بجنورد- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هیات مذهبی را کانون تبلیغ و تبیین دانست و گفت: جمع نخبگان هیاتی با عنایت به مسائل روز محتوای ارائه شده به مخاطبان در ایام محرم را معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار.

مهر، حجت الاسلام رضا عزت زمانی پیش از ظهر دوشنبه در همایش راهبران تبیین که در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: خیمه اباعبدالله همچنان پابرجا بوده و معیار تشخیص حق و باطل و نماد مبارزه با ظلم است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: دستگاه امام حسین (ع) آنقدر قدرت دارد که امام خمینی با این مکتب انقلاب اسلامی را برپا کرد و بعد در جنگ تحمیلی و فتنه ها با همین رویکرد پیروز شدیم.

وی با اشاره به جنگ تمدنی موجود بین اسلام و کفر، افزود: علی رغم اینکه فشارها وجود دارد اما تمدن غرب نتوانسته نام امام حسین را از زبان مردم بردارد.

عزت زمانی تصریح کرد: قیام امام حسین برای تبیین و تبلیغ با هدف زنده نگه داشتن اسلام بود؛ اکنون نیز با همین رویکرد باید تبلیغ صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی باید تبدیل به کانون تبلیغ و تبیین شوند

هیئات مذهبی باید تبدیل به کانون تبلیغ و تبیین شوند