مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-02سياسي

لزوم پشتیبانی از فعالیت های مردمی در راستای ترویج معارف غدیر


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در برگزاری برنامه های عید غدیر باید به هر مقداری که می توانیم پشتیبانی داشته باشیم تا مردم وارد صحنه شده و فعالیت ها در محلات و مساجد به صورت مردمی اجرا شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در برگزاری برنامه های عید غدیر باید به هر مقداری که می توانیم پشتیبانی داشته باشیم تا مردم وارد صحنه شده و فعالیت ها در محلات و مساجد به صورت مردمی اجرا شود.

آیت الله مصطفی محامی امروز یکشنبه 11 تیر در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت عید غدیر عنوان کرد: غدیر یک نقطه عطف در تاریخ اسلام است و باید با برگزاری برنامه های عید غدیر علاوه بر ایجاد موجی از شور و نشاط در جامعه به دنبال ارائه محتوا و انتقال معارف غدیر باشیم تا بر معرفت، شناخت و آشنایی مردم نسبت به اهل بیت(ع) و واقعه غدیر افزوده شود.

امام جمعه زاهدان افزود: در خصوص وقایع قبل و بعد از غدیر انبوهی از معارف وجود دارد و اگر ما بتوانیم هر سال قطره ای از این دریای معارف را به مردم منتقل کنیم مطلوب است که البته این کار نیاز به برنامه ریزی دارد.

آیت الله محامی بیان کرد: در شرایط کنونی و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باید تلاش کنیم تا با برآورده کردن نیازهای مختلف مردم یک شادی واقعی در دل آن ها ایجاد کنیم تا چنین کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پشتیبانی از فعالیت های مردمی در راستای ترویج معارف غدیر

لزوم پشتیبانی از فعالیت های مردمی در راستای ترویج معارف غدیر