مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-15اقتصادي

فضای سبز گرگان با شبکه آب خام آبیاری می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: بیش از 90 درصد آبیاری سطح فضای سبز شهری گرگان از طریق شبکه آب خام صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهستی قدس ولی با اشاره به ضرورت توسعه شبکه آب خام به عنوان یک زیر ساخت اساسی در احداث و نگهداری از فضای سبز پایدار گفت: نقشه جامع توسعه شبکه آبرسانی و لوله گذاری فضای سبز با آب خام در سال های جاری با هدف کنترل مدیریت مصرف برای صیانت از آب و کاهش در مصرف آب شرب تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بهترین راه مقابله با معضل کم آبی، اجرای مدیریت صحیح منابع آب و حفظ نگهداری فضای سبز است، افزود: هر اندازه که بتوانیم شبکه آب خام شهری را توسعه دهیم به همان اندازه شاهد کاهش میزان هزینه و هدر رفت مصرفی آب خواهیم بود تا فضای سبزی شاداب و پایدار داشته باشیم.

قدس ولی ادامه داد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با دو روش شبکه آبیاری دستی و تحت فشار برای فضاهایی که در آن ایستگاه پمپاژ تعبیه شده است به آبیاری فضای سبز پارک ها، بلوارها و میادین سطح شهر گرگان می پردازد.

وی افزود: در حال حاضر 24 پارک، 28 بلوار و 21 میدان سطح شهر به طور مستقیم با اتصال به شبکه آبیاری آب خام و مابقی توسط تانکرهای سیار آبیاری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز گرگان با شبکه آب خام آبیاری می شود

فضای سبز گرگان با شبکه آب خام آبیاری می شود