مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-19اقتصادي

باغات لرستان شناسنامه دار می شوند


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از شناسنامه دار کردن باغات این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عماد شاهرخی در جلسه شناسنامه دار کردن باغات لرستان اظهار داشت: یکی از مهم ترین مواردی که در تولید محصولات بعد از امنیت غذایی مطرح می شود سلامت غذایی است که موردتوجه بسیار زیاد تمام کشورها است مخصوصاً کشورهایی که به عنوان واردکننده محصول هستند و اهمیت آن از لحاظ درآمدزایی برای کشورهای تولیدکننده بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: یکی از زیر بخش های کشاورزی که دارای بیلان مثبت در صادرات است و ایجاد درآمد ارزی برای کشور دارد زیربخش باغبانی است که محصولات باغبانی شامل میوه جات، سبزی و سیفی جات گلخانه ای، قارچ و… را شامل می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: از این به بعد هر محصول تولیدی چه قرار باشد در داخل مصرف شود و چه صادر شود می بایست یک QR code یا یک شناسنامه 18 رقمی دریافت کند که همه مشخصات تولیدکننده شامل مکان تولید (utm)، میزان سموم مصرفی و نوع آن، باقیمانده نیترات، باقیمانده یا وجود فلزات سنگین و یا آفات و بیماری ها در این شناسنامه خواهد آمد.

شاهرخی، مزایای شناسنامه دار کردن باغات را پرداخت اعتبارات و تسهیلات بانکی، پذیرش در قوه قضاییه به عنوان وکالت، تأمین حامل های انرژی، اعمال انواع قوانین معافیت از مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات لرستان شناسنامه دار می شوند

باغات لرستان شناسنامه دار می شوند