مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-04سياسي

برگزاری کنگره ی 10هزار شهید گلگون کفن آذربایجان شرقی


شهردار تبریز از برگزاری کنگره 10هزار شهید گلگون کفن استان خبر داد و گفت: این کنگره در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد تا ادای دینی به همه جلوه های ایثار و شهادت صورت گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از برگزاری کنگره 10هزار شهید گلگون کفن استان خبر داد و گفت: این کنگره در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد تا ادای دینی به همه جلوه های ایثار و شهادت صورت گیرد.

یعقوب هوشیار روز سه شنبه، 13 تیرماه، در دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی در تبریز، توجه به فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی را به عنوان محور تمرکز جاری شهرداری تبریز معرفی کرد.

وی با اشاره به تاکید صورت گرفته شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه گفت: امسال یکی از کم سابقه ترین برنامه ها را در حوزه فرهنگی تصویب کرده ایم تا از مجرای آن گامی در راستای گسترش و اثربخشی فعالیت های فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: این توجه و تمرکز در بودجه و برنامه مدون، برای نخستین بار در سال های گذشته صورت گرفته و امید است این تلاش جمعی ثمربخش باشد و نتیجه قابل ارزیابی از خود بروز دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ی 10هزار شهید گلگون کفن آذربایجان شرقی

برگزاری کنگره ی 10هزار شهید گلگون کفن آذربایجان شرقی