مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-06سياسي

خادمیاران رضوی در ترویج فرهنگ رضایت فعال باشند


رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ظرفیت های عظیم خادمیاران رضوی گفت: این افراد در ترویج فرهنگ رضایت فعال باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان دفتر خادمیاران رضوی در سمنان با بیان اینکه ابتکار ارزشمند آستان قدس رضوی به جامعه موجب شد باب خدمت به مردم برای علاقمندان در سطح کشور و حتی جهان اسلام در زمینه های مختلف نشر و گسترش یابد، ابراز کرد: افتخار خدمت به مردم از ناحیه آستان مقدس رضوی مستلزم آن است که مقید به وقت نباشد، خستگی و کوتاهی نپذیرد و بلکه بهترین نوع خدمات ارائه شود.

وی افزود: زیبنده جامعه اسلامی این میزان از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی نیست و کانون خادم یاران رضوی می تواند نسبت به کشف و درمان علل وقوع جرایم و جلوگیری از گسترش آن و اصلاح روابط بین افراد جامعه فعالیت کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در گذشته روحیه سلم وصلح بیشتری در جامعه مشاهده و با وجود مقوله اخلاق مداری، حرمت افراد بیشتر حفظ می شد گفت: نباید با گسترش دامنه وقوع جرایم، قبح اعمال مجرمانه کاهش یابد.

عبدالهی همچنین گفت: لازمه اصلاح روابط بین افراد، برخورداری از دانش کافی به منظور نیل به یک رضایت منطقی و معقول است و خادمیاران رضوی می توانند در موضوع اصلاح روابط بین افراد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی در ترویج فرهنگ رضایت فعال باشند

خادمیاران رضوی در ترویج فرهنگ رضایت فعال باشند