مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-13اجتماعي

ارائه خدمات رایگان کتابخانه مرکزی سنندج به دانش آموزان استثنایی


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: کتابخانه مرکزی امام خامنه ای(مدظله العالی) سنندج با استفاده از ظرفیت های موجود به دانش آموزان با نیازهای ویژه خدمات رایگان ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان صبح  امروز در بازدید از کتابخانه مرکزی سنندج با تاکید بر مرجعیت فرهنگی کتابخانه ها اظهار کرد: فضای کتابخانه می تواند منبعی برای ایجاد گروه های درسی، فکری، شغلی و حرفه ای باشد.

محمدی گفت: در راستای خدمت رسانی و با هدف بهره مندی از فرصت ها وامکانات برابر بخشی از این کتابخانه به ارائه خدمات به افراد دارای آسیب بینایی وشنوایی اختصاص یافته است.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: این مرکز بستر مناسبی برای بهره مندی از فضای کتابخانه برای 269 دانش آموز دارای آسیب شنوایی و 125 دانش آموز داری آسیب بینایی استان که در مدارس استثنایی یا تحت آموزش تلفیقی فراگیر مشغول به تحصیل را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن انکارناپذیر است، گفت: گرایش به مطالعه یکی از شاخصه های رشد و توسعه در جوامع به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان کتابخانه مرکزی سنندج به دانش آموزان استثنایی

ارائه خدمات رایگان کتابخانه مرکزی سنندج به دانش آموزان استثنایی