مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 01:202023-07-21سياسي

امام حسین (ع) زنده کننده اسلام سیاسی هستند


مهم ترین هدف امام حسین (ع) مبارزه با نظام طاغوتی و براندازی نظام های جائر و ستمگر بود و ایشان زنده کننده اسلام سیاسی هستند.

- فردیس- امام جمعه فردیس گفت: مهم ترین هدف امام حسین (ع) مبارزه با نظام طاغوتی و براندازی نظام های جائر و ستمگر بود و ایشان زنده کننده اسلام سیاسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه جمعه در مراسم سوگواری شب چهارم عزاداری سید و سالار شهیدان در فردیس اظهار کرد: مهم ترین هدف امام حسین (ع) مبارزه با نظام طاغوتی و براندازی نظام های جائر و ستمگر و ایشان زنده کننده اسلام سیاسی بودند.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) طواف می کرد، حج می گذارد، اهل نماز بود، اشهد انک اقمت الصلاه، حتی فریاد شب عاشورای امام و تمایز او با ابن عباس ها و عبدالله بن عمرها نهضت طاغوت ستیزی بود.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: کسانی که می گویند دین از سیاست جداست، یا در هیأت ها نباید از نظام اسلامی و ولایی سخن گفت، دنبال کدام حسین (ع) می گردند؟! وی خاطرنشان کرد: برای حسین آرام سینه می زنند و عزاداری می کنند؟! دینی که حسین (ع) مبلغ آن است و آن دین زنده به نام حسین (ع) است، آن دین سیاسی است، لذا در همان آغاز نهضت و خروج از مدینه که خبری از دعوت مردم کوفه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع) زنده کننده اسلام سیاسی هستند

امام حسین (ع) زنده کننده اسلام سیاسی هستند