مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 02:102023-07-13فرهنگي

هفته ای که با درگذشت 3 هنرمند مشهور گذشت


درگذشت احمدرضا احمدی، ر.

اعتمادی و میلان کوندرا، ساخت شش فیلم جدید، توقیف ماندن «قاتل و وحشی»، حضور کیارستمی در نیویورک، خوشحالی هادی حجازی فر، - درگذشت احمدرضا احمدی، ر.

اعتمادی و میلان کوندرا، ساخت شش فیلم جدید، توقیف ماندن قاتل و وحشی ، حضور کیارستمی در نیویورک، خوشحالی هادی حجازی فر، تصویب طرح حریم تئاتر شهر، نمایش سریال های جدید، پایان حاشیه های هفت ، حاشیه ها و تعیین تکلیف خانه اندیشمندان علوم انسانی، تکذیبی درباره آلبوم جدید مهران مدیری، آخرین وضعیت جنگل های ارسباران و منظر فرهنگی الموت و بررسی طرح لغو یک طرفه روادید ایران با 60 کشور از جمله اخبار فرهنگی هنری در هفته ای بود که گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت یکی از شاعران مشهور کشورمان و دو نویسنده مطرح، یکی ایرانی و دیگری از بزرگ ترین نویسندگان ادبیات جهان از دنیا رفتند.

ـ بازیگر آمریکایی سینما، تلویزیون و تئاتر ـ در سن 48 سالگی و به دلیل نامعلوم درگذشت.

رویدادهای سینمایی؛ از ساخت شش فیلم جدید تا توقیف ماندن قاتل و وحشی سازمان سینمایی نیز به طور رسمی اعلام کرد که اخیرا به به عنوان رویدادی سینمایی در حوزه زنان و خانواده و با شعار ما پای خانواده ایستاده ایم از سه شنبه در تهران با فیلم در آغوش درخت آغاز شد و به طور همزمان در 13 استان کشور در حال برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای که با درگذشت 3 هنرمند مشهور گذشت

هفته ای که با درگذشت 3 هنرمند مشهور گذشت