مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-02فرهنگي

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: اگر تصمیم به پایه گذاری تمدن بزرگ اسلامی را داریم، نیازمند افرادی هستیم که جوهره جان آن ها با اندیشه های قرآنی پالایش یافته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عرفان خسرویان ظهر یکشنبه در سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای که در سالن همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امسال بیش از پنج 5200 دانشجو در این جشنواره مشارکت کردند.

مرحله کشوری این جشنواره هم اکنون در 30 رشته در دانشکده شهید منتظری و آموزشکده الزهرا (س) مشهد با حضور بیش از 300 دانشجو در حال برگزاری است که تا 13 تیر ادامه دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: این جشنواره ها بهانه ای برای گسترش فعالیت های قرآنی در دانشگاه فنی و حرفه ای است.

اگر تصمیم داریم آینده کشور را بسازیم و تمدن بزرگ اسلامی را پایه گذاری کنیم، نیاز به افرادی داریم که جوهره جان آن ها با اندیشه های قرآنی پالایش یافته باشد.

پس از درک این اندیشه ها بناهای قرآنی ایجاد می شود و می توان با یک منطق مناسب آینده را ساخت.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اندیشه قرآنی، نیازمند یکسری ابزار هستیم، عنوان کرد: هنر یکی از قدرتمندین این ابزارهاست و دانشجویان با بروز توانمندی های خود در سراسر کشور می توانند این ابزار مهم را در دست بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است

ساخت آینده کشور نیازمند افرادی با اندیشه قرآنی است